Monday, July 13

Kuulumisia

Heippahei pitkästä aikaa!

Mun arki ja elämä on kuulkaa heittäny ihan härän pyllyä edellisen postauksen jälkeen. Vähänpä tiesin esim. tätä postausta kirjottaessani siitä, mitä tuleva kuukausi tuokaan tullessaan! Juhannus toi nimittäin meidän poppoolle tänä vuonna pari isohkoo muutosta ja kesäkuu oli kuin olikin meidän viimenen kuukausi vanhassa kodissa.

Löydettiin juhannusviikolla nimittäin ihan täydellinen uus vuokrakämppä johon muutettiin super nopeella aikataululla eli heti kuun vaihteessa. Mä oon hoitanu koko muuton itekseni kun Miika on ollu nyt vähän pidempään kiinni armeijassa - se tuleekin itseasiassa vasta tällä viikolla ensimmäistä kertaa uuteen kotiin! Meillä ei oo tällä hetkellä vielä sohvaakaan ja suurinosa tavaroistakin on vielä jätesäkeissä, mutta kunhan tästä kerään intoo ja voimia niin haluan ehdottomasti kuvailla kotia myös tänne!

Ja ettei vaan kävis elämä yksin koiran ja muuton kanssa tylsäksi niin pääsin superkivaan työpaikkaan töihin kesäksi ja työt alkokin heti juhannusviikon jälkeen oikein rytinällä. Tälläkin hetkellä mulla on menossa seitsemän päivän työputki ja keskiviikon vapaapäivän jälkeen alkaa toinen mokoma taas. En oo siis paljoo muuta kerenny nyt tekemään töiden jälkeen kun pikku hiljaa järjestelemään kotia, hoitamaan koiraa ja nukkumaan! Huhhuh, melkosta rutistusta on kyllä kieltämättä ollu, mutta en aio valittaa kun työt ja raha ei todellakaan ollu mikään itsestäänselvyys mulle kesäloman alussa vaan tää homma on maailman isoin onnenpotku!

Semmosta siis tänne suunnille. Haipakkaa haipakkaa. Kamera on pysyny aika visusti laatikossa viimesen kuukauden ajan ja se mun sata vuotta sitten lupaama videokin on hävinny jonnekin avaruuteen vaikka koitin jopa kahesti kuvata sen..! Viikko sitten olin kuitenkin RUKin kurssijuhlassa Haminassa, josta mulla on muutamia (puhelin)kuvia, joita voisin laittaa tänne vähän fiilisten kera kunhan tästä kerkeän! :-)

Kuullaan taas - ja toivotaan, että se kesä vihdoin tulis! Kaipaan aurinkoo...

No comments:

Post a Comment