Tuesday, March 3

Mun meikki juhlassa

Jeeee, juhlameikkii luvassa seuraavaks! Ja tähänki vähä pohjustusta... Nimittäin jos olin erittäin hukassa ja hälläväliä meiningillä mun arkimeikin kanssa aiemmin, niin tää juhlameikki oli ennen vieläkin absurdimpi käsite mulle :-D Luomiväripaletti oli mun akileen kantapää ja sen kanssa sain aikaan pelkkää tuhoo. En sano, että vieläkään olisin mikään kummonen silmämeikkien tekijä, mutta aivan jäätävä harppaus on kyllä tultu senkin kanssa eteenpäin! Nykyisin suurin ongelma onkin ehkä tummiin silmiin totuttelu ja sen takia jätin tästäkin rajaukset pois, kun ne on mulle vieläki ihan liikaa niin tekniikan kun ulkonäönkin puolesta!

20150301-214737
Siinä vierekkäin kevyempi ja tujakampi meikki. Tiedostan, että joillekin toi mun "juhla"meikki on toisille perus arkinaama, mutta mulle tää seuraavilla tuotteilla toteutettu naama on ihan ehdottomasti spesiaalitilanteiden pärstä enkä vois kuvitellakaan meneväni kouluun tämmösissä meikeissä! :-) Nää ei myöskään eroo toisistaan ihan järkyttävästi, mutta tuotteita on kyllä käytetty huomattavasti enemmän erilaisia!

juhla1
Pohjan laitan No7:n meikkivoiteella, jonka (muiden tän postauksen No7 tuotteiden kanssa) viime jouluna lahjaks. Oon tykänny tosta merkistä kyllä tosi paljon ja hypo-allergisista tuotteista maailman isoin plussa! Toi meikkivoide sulautuu ihan superkivasti ihoon kuitenkin peittäen oikein hyvin epäpuhtaudet ja tasoittaen ihon värin. Irtopuuteri puolestaan on transparent eli se toimii vaan meikkipohjan kiinnittäjänä ja vie liian kiillon myös pois. Aseina näiden laitossa samat mitkä on mulle myös kevyemmän meikin teossa käytössä.

juhla2
Korostukseen mä käytän jopa kolmee eri tuotetta juhlavamman meikin teossa ja se luokin ehkä suurimman eron mun arkimeikkiin nähden. No7:n poskipuna ja aurinkopuuteri on ihan mahtavan pigmenttisiä ja toi H&M:n highlighter puuteri on ollu iha ehottomasti hintansa väärti! Näidenkin levityksessä suosin H&M:n siveltimiä - etenkin noi beigesävyiset huiskut on ollu ihan tosi hyviä (ja nekin luonnollisesti kivan edullisia hinnaltaan!).

juhla3
Ja ne silmät sitten! Ensinnäkin, kulmakarvat laitan ojennukseen vähän järeämmillä aseilla, eli e.l.f:n kulmavärillä, josta löytyy vahamainen sekä puuterinomainen paletti - ja viimeinen silaus taas Lumenen kulmageelillä. Luomivärinä mulla on erityisesti käytössä joulun tienoilla Sephorasta ostettu luomiväripaletti, josta tässä meikissä oon käyttäny oikealta kolmea ensimmäistä sävyä. Toi on kans osottautunu nappiostokseks! Ripsari on jälleen samaa Lorealia, joka on mulla nyt ekaa putiloo menossa ja oon tykästyny oikein kovasti tohon. :-)

P3010182 P3010198
Läheltähän meikki näyttää siis tältä. Higlighter tuo poskelle vähän kimallusta ja luomet on loppupeleissä melko neutraalit sekä kulmakarvat vähän tummemmat ja tarkemmin tehdyt ja huulissa Guerlainin huulikiiltoa pieni sipaus! :-) Ei mitään tän kummempaa!

Näissä kahdessa postauksessa esiteltyjen tuotteiden lisäks mulla siis on muitakin meikkejä, joita käytän ja myös nää jo esitellyt tuotteet pyörii sekä arki- että juhlameikissä vähän fiiliksen mukaan. Se entinen paikalleen jumittunu "meikkaaja"-Emma on jääny tosi kauas taakse ja nykyisin on ihmeellistä, jos mulla on kahtena peräkkäisenä päivänä meikit täysin samallalailla ja samoilla tuotteilla tehty! :-) Tässä kuitenkin siis ne mun normaaleimmat ja perinteisimmät tavat meikata!

2 comments:

  1. Olipas mukava postaus!:)

    ja tää ei nyt liity mitenkään tähän, mutta ettekös oo ollu aivan järjettömän kauan poikaystäväs kanssa!! mun mielestä niin upeeta että ootte niin nuorena löytäny jo toisenne :) niin siistiä ja onnea teille!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha joo ollaanhan me oltu jo aika kauan! Kiitos paljon, on tää välillä omasta mielestäki iha uskomatonta! :-)

      Delete