Sunday, May 3

Sitä sun tätä

4A2ATFlwSEasnbi6gBnkvQ
Moikka! Miten vappu sujui?
Mun vappu oli ehkäpä enemmänkin lähempänä normaalia viikonloppua, otin siis tosi iisisti! Enkä todellakaan reivannu Jyväskylän yössä vaan hengailin vaan kotona ja nukuin hyvät yöunet joka yö. Miikakin oli taas pitkästä aikaa kotona - edellisestä kerrasta hurahtikin melkein kolme viikkoa! Eilen pyörähdettiin kaupungissa ja käytiin syömässä Bohossa, jota suosittelen muuten ihan kaikille, aiettä oli hyvää ruokaa!! Ilta vietetiinnkin rentsisti kotosalla kavereiden kanssa. Kivaa vaihtelua mun arki-iltoihin, kun istun vaan kotona yksin hiljaisuudessa melurikkaan työpäivän jälkeen :-D Torstain olin puolestaan mun porukoiden luona ja kuskasin pikkusiskoja, perjantaina oli pakko kuitenkin käydä haistelee vähän vappufiiliksiä kaupungissa!

Julistin eilen aamulla, että mun kevät ja kesä alkoi nyt näytti ulkona miltä hyvänsä ja sehän tarkoittaa sitä, että jätin asua valitessa kaiken mustan kaapin perälle. Kerrankin siis jalassa ei oo Vansit eikä mustat Bikbokin farkut oujee! Sen sijaan otin käyttöön talviteloilla olleet Zaran revityt farkut ja sadepäivästä huolimatta valkoset Conssit. Sininen Longchampikin pääs pitkästä aikaa käyttöön - ton käyttökerrat voi kyllä laskee yhen käden sormilla ja oonkin siitä syystä miettiny tosta luopumista, hmm...

Oon sattumalta tehny kaikista tän vuoden "lomista" puhelinkuva koosteen (hiihtoloma täällä, pääsiäinen täällä) ja ajattelin tehä samanlaisen tästä vappuviikonlopustakin! Sitä siis luvassa alkuviikosta, mutta oisko teillä jotain omia toiveita? Nyt kun valoo alkaa taas riittämään (samoin kun mulla vapaa-aikaa :-D) niin voisin hyvin kuvailla jotain materiaaleja arkenakin?! Esim. onko nää asut ihan typeriä ja näkisittekö mieluummin näitten tilalla jotain muuta? Tai näitten lisäks? :-) Nyt lopetan tän sillisalaatin kirjottamisen ja rupeen valmistautumaan illan tv-maratooniin (Tähdet, tähdet, MM-kiekkoo ja Geordie Shoree huhhuh!).

No comments:

Post a Comment