Sunday, February 1

2015

Moi. Onks siellä vielä joku?

Mun edellisestä kunnon postauksesta tän osoitteen alla on kulunu nyt about 2,5vuotta ja yhtäkkiä tuli ihan sairas kaipuu tähä hommaan. Tää voi olla vaan hetken huuma, jota on aina sillon tällön tuntenu tässä vuosien varrella, mut nyt en voinu enää olla kirjottamatta. Voi myös olla, että hullaannun tähän taas iha täysillä ja palaan mestoille lopullisesti. Mua itteeniki vähä jännittää nähä miten käy.

Hassua, kun samalla kaikki on ihan samallalailla kun tollon heinäkuussa 2012, mutta samalla kuitenkin kaikki on niin erilaista. Mun kahteen ja puoleen vuoteen on mahtunu melkosesti; Wanhat, penkkarit, ylppärit ja kaikki muut lukion tuomat hyvät ja huonot asiat. Noitten lisäks oon kerenny alottamaan jo uudet opinnot, muuttamaan omaan kotiin ja hankkimaan koiran. Muutamia mainitakseni. Mä voisin lähtee purkamaan näitä tapahtumii jossain loogisessa järjestyksessä ihan omina postauksinaan, jostainhan se on taas jatkettava! :-)

Jännää. Ilmottakaa ihmeessä jos vielä ootte siellä ja näätte tän. Olis super hauska tietää mitä teille kuuluu!


3 comments:

  1. Jeeee!! kivaa että oot takasin :)

    ReplyDelete
  2. AAAW EMMAA!! en oo pitkää aikaa aukassu bloggeria ja nyt sen tein ja huomasin että oot palannu mestoille, uijjuij! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ootki eka kamu joka nyt sit tietää XD oon tehny tän iha hissuksee kaikilt salassa hahaaa

      Delete